Klantenonderzoek

Hoe tevreden zijn uw klanten? Waar kunt u zich verbeteren? Wat kunt u doen om klanten te behouden, meer loyaal en meer promotor van uw organisatie te maken? Een klantenonderzoek maakt inzichtelijk waar u staat, wat u kunt doen om de loyaliteit te vergroten. Met klantenonderzoeken van PeopleGraphics werkt uw organisatie gericht en concreet aan verbetering van klantgerichtheid en daarmee aan klantbehoud en klantloyaliteit.

Kwaliteitsverbetering leidt ook tot minder kosten. Door een te laag kwaliteitsniveau aan diensten/ producten ontstaat negatieve klantfeedback, wat veel tijd en geld kost. Bovendien heeft dit ook een negatieve invloed op de werkbeleving. Een betere performance richting klanten, genereert bovendien een beter imago en levert concurrentievoordeel op.

Voordelen klantenonderzoek

Klantenonderzoek van PeopleGraphics heeft voor u als opdrachtgever interessante voordelen:

  • Minder kosten
  • Concurrentievoordeel
  • Beter imago
  • Gerichte ondersteuning voor het verbeteren van uw organisatie
  • Aansprekende prijs/kwaliteitsverhouding

Meer info over klantenonderzoek:
Bel 0343 72 22 26 of mail naar info@peoplegraphics.nl

Vraag hier een offerte of een gratis demo aan!