ErgoXS
PeopleGraphics versterkt ErgoXS met inzichten in klanttevredenheid
ErgoXS ontwikkelt en produceert standaard en op maat gemaakte lift- en ophangsystemen voor touchscreens en beeldschermen. Deze systemen kunnen aan plafonds, wanden en vloeren worden bevestigd en zijn beschikbaar in diverse vrijstaande en verrijdbare varianten. Bij het ontwerpen van de deze systemen staat de eindgebruiker centraal: veiligheid, duurzaamheid, functionaliteit en kwaliteit zijn essentieel. ErgoXS bedient voornamelijk bedrijven en instellingen, zoals scholen, ziekenhuizen en banken.
Belofte, certificering en dienstverlening
Het succes van ErgoXS draait niet om winst, maar om het waarmaken van beloftes. ErgoXS belooft kwalitatief hoogstaande liftsystemen te leveren, geproduceerd door eigen gespecialiseerde vakmensen die eerlijk worden beloond. Ontwikkeling en productie vinden plaats met respect voor de leefomgeving. Dit is waar ErgoXS voor staat.
Groei en klanttevredenheid
De sterke groei van ErgoXS bracht behoefte aan specifieke inzichten met zich mee:
- Tevredenheid, motivatie en loyaliteit van klanten;
- Mogelijkheden voor cross selling: meer omzet bij bestaande relaties;
- Scherp inzicht in groeifactoren;
- Inzicht in het imago van ErgoXS bij klanten;
- Verbetering en professionalisering van producten;
- Inzicht in aanbevelingsgedrag (o.a. NPS) van klanten.
PeopleGraphics – Specialist voor klantenonderzoek
Als specialist in klanten- en medewerkersonderzoek werd PeopleGraphics enkele jaren geleden ingeschakeld voor de uitvoering van (internationaal) klanttevredenheidsonderzoek (KTO). In het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) staan onderwerpen centraal als: dealer- en exportmanagers, verkoop binnendienst, logistieke prestaties, assortiment, website, imago, marktpositie, redenen om klant te zijn en te blijven en de mate waarin klanten geneigd zijn ErgoXS aan te bevelen in hun netwerk.
Klantonderzoek en het belang voor ErgoXS
ErgoXS benadrukt het belang van klanttevredenheidsonderzoek en de samenwerking met PeopleGraphics als volgt:
“De resultaten van klantonderzoek bieden ons veel mogelijkheden voor verdere verbetering en professionalisering. Ze bieden scherp inzicht in de huidige klanttevredenheid en de belangrijkste verbeterprioriteiten. Dankzij het klantonderzoek van PeopleGraphics houdt ErgoXS een scherpe focus op de kwaliteit van de organisatie en blijft het productassortiment aansluiten op de behoeften van (internationale) klanten.”
Meer weten?
Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!
Waarom klantenonderzoek?
- Inzicht in klanttevredenheid
- Verbetering producten/diensten
- Innovatie en groei