Larcom
Sociaal ontwikkelbedrijf
Larcom gelooft in de waarde van werk. De eigenwaarde voor een individu, de productieve waarde voor bedrijven en maatschappelijke waarde voor een inclusieve samenleving.
Maatschappelijke waarde
Larcom begrijpt de essentiële rol van werk in het leveren van zowel persoonlijke als maatschappelijke waarde. De focus van Larcom ligt op het bieden van duurzaam perspectief voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. En het ondersteunen van overheden en bedrijven bij het vervullen van hun behoeften aan capaciteit en expertise.
Werkwijze en resultaten medewerkersonderzoek (MTO)
De werkwijze van PeopleGraphics is erop gericht om een maximaal aantal medewerkers bij het medewerkersonderzoek (MTO) te betrekken en de vragenlijst in te laten vullen. Duidelijke communicatie en een succesvolle inzet van iPads maakt de werkwijze van PeopleGraphics effectief. Er is een duidelijk en volledig (kwantitatief & kwalitatief) beeld verkregen van de medewerkersbeleving bij Larcom. De onderzoekresultaten geven scherp inzicht in relevante en concrete maatregelen die nodig zijn om de kwaliteit van de organisatie duurzaam te verbeteren.
Samenwerking met PeopleGraphics
De samenwerking tussen Larcom en PeopleGraphics heeft de focus op de beleving van medewerkers. Voor Larcom staat het comfort van een professionele werkomgeving centraal. Een werkomgeving waarin zowel stafmedewerkers als doelgroep medewerkers het beste uit zichzelf en elkaar kunnen halen.
Medewerkersonderzoek voor actueel beeld
De samenwerking met PeopleGraphics helpt Larcom om een actueel beeld te houden van de tevredenheid en beleving van medewerkers. Met behulp van de juiste vragen, betrouwbare analyses en onmisbare inzichten, realiseert Larcom duurzame verbeteringen.
Waarom medewerkersonderzoek?
- Inzicht in werkplezier, tevredenheid & loyaliteit
- Heldere verbeterprioriteiten
- Versnellen naar duurzame verbeteringen
Meer weten?
Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!