LFE

Opgericht in 1968 speelt LFE al ruim 50 jaar een vooraanstaande rol binnen de Nederlandse wijnhandel. Als 100% dochter van het Franse wijnbedrijf Castel Groupe en met een omzet van ruim 80 miljoen euro en met tientallen wijnhuizen en duizenden wijnen in het assortiment, werken de ruim 60 medewerkers van LFE dag-in-dag-uit om de wijnwensen van klanten zo optimaal mogelijk te vervullen.

LFE heeft een duidelijke ambitie: het meest succesvolle wijnbedrijf van Nederland zijn. In 2021 is bij LFE de behoefte ontstaan om de tevredenheid en beleving van medewerkers op continue basis met een MTO-Monitor te laten meten: jaarlijks twee metingen en per meting worden steeds alle medewerkers uitgenodigd; een gebalanceerde samenstelling van ‘vaste’ vragen en ‘variabele’ vragen.

Enkele belangrijke voordelen van de MTO-monitor:

  • De mogelijkheid voor een extra meting; bijvoorbeeld in het geval van (belangrijke) wijzigingen in het bedrijfsbeleid of na een company-event;
  • De mogelijkheid van het direct in kunnen spelen op actuele ontwikkelingen of thema’s;
  • Medewerkersonderzoek wordt op een natuurlijke en herkenbare manier onderdeel van het primaire bedrijfsproces van LFE.

“PeopleGraphics speelt een belangrijk rol in ons succes door uitstekende ondersteuning bij medewerkersonderzoek en de opvolging van de resultaten. Door hun expertise en bevlogen inzet kunnen wij doorgaan met (verder) verbeteren en groeien”.

Marcel Kerkmeester, managing director
LFE

Waarom medewerkersonderzoek?

  • Inzicht in werkplezier, tevredenheid & loyaliteit
  • Heldere verbeterprioriteiten
  • Versnellen naar duurzame verbeteringen

Meer weten?

Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!

Ik wil graag een: