Case

MostWare

De kracht van feedback voor MostWare

Als klantgerichte IT-dienstverlener gelooft MostWare dat iedere organisatie toegang moet hebben tot de mooiste IT-oplossingen. Al sinds 1990 deelt MostWare graag kennis en kunde om bedrijven te inspireren met IT. Voor het derde jaar op rij mag MostWare zich ook dit jaar (2024) weer FD Gazelle noemen!

Klantgericht en innovatief

MostWare opereert altijd vanuit het oogpunt van de klant en durft buiten de gebaande paden te treden. Of je als organisatie nu IT wilt inzetten als businessversneller, meer wilt doen met slimme data of je beveiliging naar een hoger plan wilt tillen, met innovatieve technologieën maakt MostWare de werkdag leuker en beter.

Samenwerking met PeopleGraphics voor optimaal beleid

Sinds 2018 werken MostWare en PeopleGraphics al samen om de beleving van medewerkers en klanten te meten. Voor MostWare staat het comfort van een professionele werkomgeving centraal: een werkomgeving waarin medewerkers het beste uit zichzelf en elkaar kunnen halen en optimaal kunnen bijdragen aan het succes van klanten.

“Onze ervaring met PeopleGraphics is zeer positief. PeopleGraphics onderscheidt zich door zorgvuldigheid en bedachtzaamheid in het uitvoeren van medewerkersonderzoek en klantenonderzoek”.

Marcel Jaspers (operationeel directeur)

Feedback zorgt voor actueel beeld

De samenwerking met PeopleGraphics helpt MostWare om een actueel beeld te houden van de tevredenheid en bevlogenheid van medewerkers en de tevredenheid en loyaliteit van klanten. Door de juiste vragen, betrouwbare analyses en concrete interventies, worden onherstelbare verbeteringen door MostWare gerealiseerd.

“Dankzij hun expertise kunnen wij rekenen op nauwkeurige analyses die ons helpen bij het nemen van gefundeerde beslissingen en het verbeteren van onze organisatie”.

Marcel Jaspers (operationeel directeur)

Positieve klantbeleving en sterke reputatie

MostWare’s focus op feedback heeft geleid tot een sterke reputatie als werkgever en betrouwbare partner voor klanten. Tevreden en bevlogen medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat hun loyaliteit en productiviteit verhoogt. Dit draagt bij aan een positieve werkcultuur en verbetert de algehele klantbeleving. Feedback bij MostWare creëert tevreden, loyale medewerkers en klanten, die als promotors bijdragen aan een sterk merk en duurzame groei.

Waarom medewerkersonderzoek?

  • Inzicht in werkplezier, tevredenheid & loyaliteit
  • Heldere verbeterprioriteiten
  • Versnellen naar duurzame verbeteringen

Waarom klantenonderzoek?

  • Inzicht in klanttevredenheid
  • Verbetering producten/diensten
  • Innovatie en groei

Meer weten?

Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!

Ik wil graag een: