Score

Score streeft ernaar dat iedereen gezond zit en lekker werkt, zodat jij je fit en soepel voelt. Dit doel realiseert Score door ergonomische bedrijfsstoelen en accessoires te ontwikkelen en te produceren die het verschil maken. Deze zitoplossingen vind je op diverse werkplekken, zoals kantoren, fabrieken, ziekenhuizen, scholen, sociale werkplaatsen, cleanrooms, ESD-ruimtes, laboratoria, tandarts- en dokterspraktijken, supermarkten, vliegvelden en andere werkplekken waar goede stoelen een noodzaak zijn. Score is Europees marktleider in zadelkrukken voor tandartsen. Bewegen is belangrijk, maar gezond zitten is minstens zo essentieel.

Innovatie en productie op eigen bodem

Met meer dan zestig medewerkers ontwikkelt en produceert Score zitoplossingen in een eigen fabriek in Tolbert, in Groningen. Score gebruikt de nieuwste ergonomische standaarden, technieken en materialen om rekening te houden met alle uitdagingen van mensen met zittende en staande beroepen. Bij Score staat de mens centraal. Beter gezegd: zit centraal!

Groei en klanttevredenheid

Door de sterke groei van Score, ontstond behoefte aan specifieke inzichten:

  • Tevredenheid, motivatie en loyaliteit van klanten;
  • Mogelijkheden voor cross selling: meer omzet bij bestaande relaties;
  • Scherp inzicht in groeifactoren;
  • Inzicht in het imago van Score bij klanten;
  • Verbetering en professionalisering van producten;
  • Inzicht in aanbevelingsgedrag (o.a. NPS) van klanten.

PeopleGraphics – de specialist voor klantenonderzoek

Als specialist in klanten- en medewerkersonderzoek, werd PeopleGraphics enkele jaren geleden ingeschakeld voor de uitvoering van klanttevredenheidsonderzoek (KTO). In het KTO staan onderwerpen centraal als: dealer- en exportmanagers, verkoop binnendienst, logistieke prestaties, assortiment, website, imago, marktpositie, redenen om klant te blijven, klantloyaliteit en de mate waarin klanten geneigd zijn Score aan te bevelen in hun netwerk.

Impact van resultaten voor Score

Het belang van klanttevredenheidsonderzoek en de samenwerking met PeopleGraphics wordt door Score als volgt verwoord:

“De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) bieden een uitstekende basis voor verdere verbetering en professionalisering. De resultaten geven scherp inzicht in de huidige klanttevredenheid en de belangrijkste verbeterprioriteiten. Met het klanttevredenheidsonderzoek van PeopleGraphics houdt Score een scherpe focus op de kwaliteit van de organisatie en blijft het productassortiment aansluiten op de behoeften van (internationale) klanten”.

Score

Meer weten?

Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!

Ik wil graag een:

Waarom klantenonderzoek?

  • Inzicht in klanttevredenheid
  • Verbetering producten/diensten
  • Innovatie en groei