Case

Verhoeven

Verhoeven weet raad met feedback

Verhoeven onderhoudt, renoveert en verduurzaamt vastgoed voor woningcorporaties, beleggers, retailers en andere vastgoedeigenaren. Opgericht in 1846 als schildersbedrijf, heeft Verhoeven zich inmiddels ontwikkeld tot allround vastgoedverbeteraar. Verhoeven is niet alleen een bedrijf met gedreven vakmensen, maar ook een strategische onderhoudspartner die vastgoedpartijen helpt om hun doelstellingen te behalen. Het team werkt vanuit hetzelfde principe als in 1846: de mens komt eerst. De betrokken professionals begrijpen wat opdrachtgevers verwachten en leveren maatwerk.

Samenwerking met PeopleGraphics voor optimale beleving

Sinds 2019 werken Verhoeven en PeopleGraphics samen om de beleving van medewerkers en opdrachtgevers te meten. Voor Verhoeven staat het comfort van een professionele werkomgeving centraal, waar medewerkers het beste uit zichzelf en elkaar kunnen halen. Dit draagt optimaal bij aan het succesvol onderhouden, renoveren en verduurzamen van vastgoed.

“Het is een genoegen om samen te werken met PeopleGraphics. Ze staan voor professionaliteit en toewijding. PeopleGraphics heeft ons geholpen om onze doelen helder te definiëren. Ze hebben ons voorzien van waardevolle inzichten, die ons in staat stellen om zowel de tevredenheid van onze medewerkers als onze klanten te verbeteren. Wat ik vooral waardeer, is de persoonlijke benadering van Gerhard Brethouwer. De open communicatie en samenwerking maken het proces niet alleen efficiënt, maar ook plezierig”.

Projectleider/ KAM coördinator, Verhoeven

Verhoeven weet raad met feedback (copy)

Feedback Zorgt voor actueel beeld

De samenwerking met PeopleGraphics helpt Verhoeven om een actueel beeld te houden van de tevredenheid en bevlogenheid van medewerkers en de tevredenheid en loyaliteit van opdrachtgevers. Met behulp van de juiste vragen, betrouwbare analyses en concrete interventies realiseert Verhoeven structurele verbeteringen. Deze aanpak zorgt ervoor dat de organisatie continu blijft groeien en verbeteren.

Positieve klantbeleving en sterke reputatie

Verhoeven’s focus op feedback heeft geleid tot een sterke reputatie als werkgever en betrouwbare partner voor opdrachtgevers. Tevreden en bevlogen medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat hun loyaliteit en productiviteit verhoogt. Dit draagt bij aan een positieve werkcultuur en verbetert de algehele klantbeleving. Feedback zorgt bij Verhoeven voor tevreden, loyale medewerkers en klanten, die als promotors bijdragen aan een sterk merk en duurzame groei.

Tevreden medewerkers en loyale opdrachtgevers staan centraal

De kracht van feedback is duidelijk zichtbaar bij Verhoeven. Door structureel te werken aan verbeteringen op basis van medewerkers- klantenfeedback, bouwt Verhoeven aan een solide fundament voor langdurig succes. Tevreden medewerkers en loyale klanten staan centraal in deze aanpak, wat leidt tot een positieve spiraal van groei en ontwikkeling. Dit versterkt niet alleen de interne dynamiek, maar ook de externe reputatie van Verhoeven als toonaangevende vastgoedverbeteraar.

Waarom medewerkersonderzoek?

  • Inzicht in werkplezier, tevredenheid & loyaliteit
  • Heldere verbeterprioriteiten
  • Versnellen naar duurzame verbeteringen

Waarom klantenonderzoek?

  • Inzicht in klanttevredenheid
  • Verbetering producten/diensten
  • Innovatie en groei

Meer weten?

Aarzel niet en vraag een demo of offerte aan!

Ik wil graag een: